PPC (Pay Per Click) Advertising -
Usluga plaćenog oglašavanja koje Vašem biznisu pravi čak do X10+ više para od uloženog?

Ukoliko želite da što više ljudi čuje za Vašu uslugu ili proizvod i to na najefikasniji način, PPC plaćeno oglašavanje je upravo ono što Vam je potrebno!
Uz pravilno postavljene kampanje, sav uloženi novac u plaćeno oglašavanje će Vam se višestruko vratiti, a broj prodaja i vaša zarada naglo povećati!

Zašto poslušati baš nas na temu PPC oglašavanja?

Marko Vukov

Pa između ostalog, zbog toga što osoba koja takođe piše tekst o PPC oglašavanju se u poslednjih 5 godina bavi PPC advertisingom i generiše izvandredne rezultate kako za klijente iz Srbije i okoline, tako iz celog sveta sa sve 100% success rate-om, kako to znaju da ocene dosadašnji klijenti na Upworku.

Dobro došli, ja sam Marko. Vukov Marko 😎

Pored toga što sam osnivač PRIMARIUS digital marketing agencije, ja sam takođe i head of PPC team-a kako u svojoj agenciji, tako i u digital marketing agencijama sa kojima sarađujem već duži niz godina.

Moje višegodišnje iskustvo, pored izvandrednih rezultata takođe kruniše i činjenica da tokom svih ovih godina i dalje uspešno sarađujem sa svakim od dosadašnjih klijenata, što je dobar pokazatelj da nešto radimo kako treba.

A kada smo kod rezultata, za početak bih voleo da budem skormniji sa screenshotom iz Facebook Ads Managera jednog od naših ecommerce klijenata tokom trajanja praznične euforije poznat kao Noć Veštica ili Halloween.

ROAS results Primarius Agency 1
Akcenat je stavljen na metriku ROAS gde je u ovom slučaju klijenta preko X10.

Ukoliko do sada niste pratili ovu metriku, ono predstavlja povrat novca u odnosu na investicije u oglašavanje, a u ovom slučaju to znači da na svakih $1000 u plaćene oglase na Facebooku, vrati se X10, X15, X20 nazad.

Od toga manji procenat ponovo investiramo u oglase kroz koje vratimo opet nekoliko puta više nazad, i tako skaliramo biznis.

Disclamer:
Da bismo došli do ovakvih rezultata bilo je potrebno dosta meseci/godina rada na optimizaciji sajta, oglasa i celog prodajnog levka kako bi oglasi bili što profitabilniji.

Tako da ovi primeri nisu obećanje, već dokaz da znamo šta radimo, i svakako nam je primarni cilj da zajedničkim snagama, znanjem i iskustvom dostignemo da i vaši PPC plaćeni oglasi generišu što veći ROAS i vaš biznis ostvari što veće profite.

Pa da počnemo, šta PPC zapravo znači?

PPC ili šire Pay-Per-Click Advertising je jedna od usluga digitalnog marketinga koja je izuzetno popularna i korišćena u marketinškim strategijama kako velikih i srednih biznisa, tako i samih startupa širom sveta. 

U prevodu je to „plaćanje po kliku“, što znači da kroz ovaj vid marketinga Vi kao vlasnik biznisa plaćate Google ili Facebook po svakom kliku koji korisnik njihove platforme izvrši na nekom od vaših oglasa. 

Inače tu se Google-ova i Facebook-ova uloga završava… 

…a dalje preuzimamo mi kao PPC eksperti koji nakon što pripremimo kampanje i postaramo se da ostvarite što niže cene po kliku, takođe optimizujemo ceo prodajni levak i obezbeđujemo što jeftinije cene po konverziji (prodaji ili upitu), što bi u prevodu značilo veći broj konverzija i veća zarada.

Zašto je PPC neophodan? 

Npr. kako bi došli do prvog mesta na Google pretraživaču (i zasluženo početi ubirati plodove vašeg biznisa), treba vremena, puno mukotrpnog rada na optimizaciji sajta i konstantom poštovanju SEO pravila (a to zna trajati čak nekoliko meseci)… 

…Ili npr. da mesecima objavljujete sadržaj na društvenim mrežama svakog dana kako biste privukli šaku pažnje, ali na ovaj način, uz PPC oglašavanje, sve to “zaobilazite” tj. ubrzavate proces i dobijate željene rezultate odmah!

Ukratko, PPC vam je kao „prozor u budućnost“ kroz koji vi na brži način možete videti koji su potencijali vašeg biznisa. 

Na ovaj način se na samom startu vašeg projekta može prepoznati potencijal, a ukoliko PPC donosi rezultate, vrlo verovatno je da će vaš biznis imati veoma svetlu budućnost.

Zašto je PPC plaćeno oglašavanje važno za rast Vašeg biznisa? 

Sa sigurnošću možemo reći da je plaćeno oglašavanje jedna od najutvrđenijih grana digitalnog marketinga koja postoji.

Međutim, često u razgovoru sa klijentima čujemo pitanje zašto je PPC važan?

Osnovni benefit ovog vida marketinga jeste to što spada među najuspešnije načine online marketinga

PPC marketing vam nudi brze rezultate, pouzdan povrat novca, omogući će vam opštu prisutnost na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok) i pretraživačima kao što su Google, Bing i mnogi drugi.

Uz pomoć PPC kampanja možemo targetirati upravo one osobe kojima je Vaš proizvod ili usluga zaista potrebna, odnosno Vašu idealnu ciljnu grupu. Oglase možemo jako precizno usmeriti na demografske kategorije, kao što su zemlje/gradovi, godine i pol, zatim na ponašanje korisnika na internetu, njihova interesovanja, itd. Prilikom podešavanja oglasa, kao i pri daljem održavanju istih, ovo je veoma bitan proces, od kog može zavisiti u velikoj meri uspešnost Vaše kampanje, kao i celokupna zarada vašeg biznisa!

I to nije sve!

Takođe u PPC oglašavanju možemo koristiti benefite remarketinga ili ponovnog ciljanja tj retargetiranja. 

Ovo je opcija koja Vam omogućava da prethodne posetioce ili kupce, na osnovu stranice koju su pogledali ponovo ciljate reklamama. Na ovaj način vi povećavate šanse da korisnike vratite na Vaš sajt, i na kraju ipak uspete da prodate vaš proizvod ili uslugu.

Još jedna od prednosti ovog načina oglašavanja jeste i detaljna analitika koju Vam ove platforme nude.

Zahvaljujući analitici (Universal Analytics, GA4, FB Ads Manager ili Google Ads analitici), možemo testirati različite verzije reklama i videti na koju bolje Vaša publika reaguje, koji način obraćanja ili vizualni prikaz bolje konvertuje, itd. U skladu sa tim rezultatima možete veoma uspešno optimizovati Vaše kampanje!

Kako PPC zapravo funkcioniše?

Nakon što prvobitno detaljno istražimo tržište, pripremimo „avatare“, celokupnu strategiju oglašavanja, nakon što se dodatno prilagodi i uradi osnovna conversion rate optimizacija „sales funnela“ i landing stranica, naši PPC Experti PRIMARIUS agencije pokreću kampanje na Facebook-u, Instagram-u, Google-u, LinkedIn-u ili bilo kojoj drugoj platformi i u ime vašeg biznisa uz korišćenje pravih podataka iz analitike navode algoritam navedenih platformi u prikazivanju oglasa vašoj najidealnijoj ciljnoj grupi (vašim potencijalnim kupcima ili klijentima) i to sve sa glavnim ciljem da uz određeni uloženi budžet dopru do tih ljudi i ostvare što veći broj konverzija (prodaja ili upita) po najpovoljnijoj ceni po konverziji ili po najboljoj mogućoj zaradi tj što većem ROAS-u. 

Npr. kada su u pitanju internet pretraživači kao što su Google, Yandex, Bing ili Pinterest, PPC Experti Vam svojim delovanjem omogućavaju da se nađete u vrhu pretraga, Vaša reklama biće bolje rangirana čak i od sajtova koji su se organski našli na prvom mestu! 

A kada se nađete na prvoj poziciji, imate najveće šanse da osvojite poptunu pažnju upravo onih ljudi koji traže rešenje za svoj problem sa sve otvorenim novčanikom u svojoj ruci, a vaša landing stranica nudi upravo TO što je ta osoba ŽELELA. 

Rezultat toga je ništa drugo do „Shut up and take my money“!

Šta izabrati? Google Ads ili Facebook/Instagram Ads?

Lideri kada su u pitanju platforme za oglašavanje jesu Facebook i Google. Međutim, ove platforme su potpuno različite – sa jedinstvenom publikom i upotrebnom vrednosti.

  1. Google Ads (prethodno poznat kao Google AdWords), je najveća advertajzing platforma na svetskom nivou. Zahvaljujući velikom broju korisnika, tokom godina postao sinonim za “plaćenu pretragu” (iako Bing Ads funkcionišu na sličan način).
  2. Facebook Ads je najpoznatiji predstavnik prakse plaćanja reklama na društvenim mrežama. Sa najvećim brojem aktivnih korisnika tokom meseca, Facebook je platforma koja je veoma kompetitivna i lukrativni element strategija uspešnih brendova, kada je u pitanju digitalni marketing.
 
  • Google Ads je, na primer, odličan izbor za brendove, proizvode i usluge koji se aktivno pretražuju. 
  • Facebook Ads sa druge strane je dobar za prodaju proizvoda/usluga koje publika ne traži aktivno, ali je velika verovatnoća da SU ili ĆE BITI zainteresovana za njih.
 

Mnoge kompanije koriste prednosti ovog vida reklamiranja, kako bi postigle maksimalnu vidljivost, povećale broj lidova i prodaja, pronašle nove potencijalne kupce. 

Ukoliko se na pravi način prilagodite strategijama i funkcionalnostima ovih platformi, videćete značajane rezultate u vidu povrata novca uloženog na reklamu.

Da li Vam je potrebna pomoć u vođenju kampanja?

Da bi ove kampanje bile uspešne i ostvarile visok ROI (povraćaj ulaganja), tj. ROAS (povraćaj u odnosu na uloženog u oglase) neophodno je značajno iskustvo i znanje prilikom podešavanja kampanja.

Šta to podrazumeva? 

Pre svega, svaka uspešna kampanja započinje iscrpnom analizom tržišta i planiranjem. 

Naši eksperti izvršiće analizu tržišta, ponašanja Vaših kupaca, Vaše dosadašnje delovanje u digitalnom svetu, u saradnji sa Vama se planiraju ciljevi kampanja, budžeti.. 

Za efikansu kampanju i dobre rezultate, od izuzetnog je značaja da Vaš prodajni sadržaj bude kvalitetan, a kampanja na pravilan način podešena. 

Zbog toga je od krucijalne važnosti da Vašim kampanja upravljaju naši specijalisti za PPC plaćeno oglašavanje koji pored PPCa, imaju i ogromno iskustvo u drugim granama marketinga, što dodatno podiže kvalaitet usluga, jer time zaokružuju celu priču i znaju ZAŠTO i KAKO nešto treba uraditi kako bi izvukli maksimalan benefit za Vas i Vaš biznis. 

Oni će na osnovu svog višegodišnjeg iskustva i znanja koje neprestano obnavljaju uspešno pripremiti prodajni sadržja, voditi kampanje, optimizovati ih i pratiti analitiku. 

Ne zaboravite, 

PPC plaćeno oglašavanje je IDEALAN način da na BRZ, EFIKASAN i POUZDAN način SKALIRATE Vaš biznis i zavirite u budućnost vašeg poslovanja kako biste upoznali potencijale koje su vam možda u ovom trenutku nevdiljive!

Internet pretraživači i društvene mreže neosporivo su deo svakodnevnog korišćenja interneta. Ako bi ignorisali PPC plaćeno oglašavanje, to bi značilo da ignorišete krucijalni deo ponašanja Vaših kupaca na internetu!

Fun Facts:

Ako ste ljubitelji statistike, predstavljamo vam i brojke, koje same za sebe govore o značaju PPC-a:
  • Čak 94% korisnika interneta svakodnevno koristi društvene mreže, dok, primera radi Google prima oko 63 000 pretraga u sekundi!
  • Istraživanja pokazuju da je čak 79% ispitanih brendova označilo PPC plaćeno oglašavanje kao moćnu silu koja skalira njihov biznis! Ukoliko ne želite da dopustite da vas konkurencija “pregazi”, plaćeno oglašavanje već danas treba postati deo Vaše marketing strategije.
  • Može se reći da je kako kratkoročno, tako i na duge staze PPC “MUST HAVE” strategija digitalnog marketinga.

Odgovori na najčešće postavljana pitanja:

PPC oglašavanje je vrsta onlajn oglašavanja gde oglašivači plaćaju naknadu svaki put kada se klikne na jedan od njihovih oglasa. Ovo omogućava preduzećima da dosegnu potencijalne klijente i usmere saobraćaj na svoju veb lokaciju, a plaćaju samo kada korisnik zaista klikne na njihov oglas.

PPC oglašavanje funkcioniše tako što se oglasi postavljaju na stranice rezultata pretraživača (SERP) ili druge veb lokacije koje su relevantne za proizvode ili usluge preduzeća. Kada korisnik traži ključnu reč koja je relevantna za preduzeće, njegov oglas se može pojaviti na SERP-u, a preduzeće će platiti naknadu samo ako korisnik klikne na oglas.

PPC oglašavanje može da pruži mnoge prednosti za preduzeća, uključujući povećanu svest o brendu, ciljanu izloženost potencijalnim kupcima i mogućnost praćenja i merenja efikasnosti njihovih oglasa. Takođe može pomoći preduzećima da generišu potencijalne klijente i usmere saobraćaj na svoju veb lokaciju, a može biti i isplativ način da dođu do potencijalnih kupaca.

Naše PPC usluge obuhvataju kreiranje kampanja, istraživanje i analizu ključnih reči, pisanje oglasa, upravljanje ponudama i redovno izveštavanje i analizu. Radićemo sa vama na kreiranju prilagođene PPC kampanje koja ispunjava vaše specifične ciljeve i budžet, i pružaćemo stalnu podršku i optimizaciju kako bismo vam pomogli da postignete najbolje rezultate od vaših PPC napora.

Cena PPC oglašavanja varira u zavisnosti od brojnih faktora, kao što su ključne reči za koje licitirate, konkurencija za te ključne reči i ukupan budžet vaše kampanje. Radićemo sa vama da odredimo budžet koji je prikladan za vaše poslovanje i pomoći ćemo vam da ostvarite najbolji povraćaj ulaganja od vaših PPC napora.

Utisci naših višegodišnjih klijenata

„Zahvaljujući naporima Primarius tima, lansiranje sjajne nove veb stranice dovelo je do poboljšanja rangiranja SEO i povećanja organskog saobraćaja od 30% nakon samo dva meseca. Radni tok tima bio je izuzetno prilagodljiv jer su mogli da primene promene na projektu skoro trenutno."
logo leone fashion klijenta Primarius digital marketing agencije
Dejan Ševo
Direktor - Leone Fashion
„Kao generalni direktor u Minimax-u, saznao sam da naš SEO pati. Primarius je prvo sproveo SEO reviziju koja je identifikovala gde su naši problemi, a zatim je radio na veb lokaciji za sledeće probleme. Nakon rada, naš rezultat optimizacije sajta se povećao na oko 94% i naše rangiranje je počelo da se poboljšava! Oni sada rade na našoj veb stranici."
logo Minimax klijenta Primarius digital marketing agencije
Goran Bjelica
Direktor - Minimax
„Primarijus agencija donosi mnogo više od očekivanog kod svih projekata za koje ih angažujemo. Oni su fokusirani i vođeni i brzo rade stvari. Njihov rad je od samog početka bio veoma impresivan i sa njima je zadovoljstvo raditi. Definitivno ih preporučujem!”
logo iCenter klijenta Primarius digital marketing agencije
Ana Milutin
iCentar ERP System

Hajde da proširimo dobru reč o Vašoj usluzi ili proizvodu...

…i učinimo ovaj svet boljim mestom za život. ZAJEDNO! Kontaktirajte nas i počnite da širite svoje poslovanje online!