Kakav je značaj Facebook oglašavanja? Kako to funkcioniše? Postoji li način da iskoristite prednosti Facebook oglašavanja kako biste poboljšali svoje poslovanje?
Uprkos činjenici da svi znaju za Fejsbuk, navikli smo da ga listamo i gledamo reklame, malo ko shvata kako da ih efikasno iskoristi za svoje kompanije. Možete li da maksimalno iskoristite Facebook reklame za svoju kompaniju i vidite taj najvažniji povraćaj ulaganja?
Zašto bi trebalo da se oglašavate na Fejsbuku?
Teško je prevideti široki domet Facebooka. Svakog dana milijarde ljudi vide Facebook reklame, što ga čini jednom od najpopularnijih dostupnih marketinških platformi. Doseg je jedna komponenta uspešne marketinške strategije, ali ne i jedini faktor. Uspešan marketing ne stiže do svih, on stiže do pravih ljudi, a tu je Fejsbuk posebno koristan. Facebook je jedna od najefikasnijih platformi za ciljanje određenih grupa pojedinaca. Kao rezultat toga, skoro 10 miliona oglašivača se oglašava na Fejsbuku, zarađujući 28,6 miliona dolara svakog kvartala. Ishod je neosporan, tako da ne možete poreći moć njegovih reklama. Ovo je posebno tačno ako to radite ispravno.
Ko treba da se oglašava na Fejsbuku?
Sa Facebook oglasima, ljudi do kojih dođete ne žele aktivno da kupe vaš proizvod ili uslugu. Oni traže smešne video snimke, ćaskaju sa svojim prijateljima i tako dalje, a vi ste ih odjednom prekinuli. Ljudi ne traže aktivno tj sa namerom vašu robu ili sulugu pomoću Facebook oglasa, tako da ne biste trebali očekivati da ćete ostvariti prodaju sa samo jednim prikazom vašeg Facebook oglasa. To je posebno malo verovatno sa Facebook oglasima jer ljudi ne traže ništa posebno. Kompanije koje prave grešku misleći da će videti trenutnu prodaju verovatno će biti razočarane kada se oglašavaju na Fejsbuku. Pre nego što potražnja podigne cenu, uvek bi trebalo da isprobate nove marketinške kanale, posebno one kao što je Facebook gde se vaš poslovni model dobro uklapa. Evo nekoliko uspešnih poslovnih modela koji će vam pomoći da počnete sa oglašavanjem na Fejsbuku.
Započnite oglašavanje ciljajuci na konverzije koje zahtevaju manji otpor
Ključno je koristiti konverzije sa manjim otporom kada se oglašavate na Facebook-u. Bolje je tražiti od korisnika da se subscribuju na newsletter umesto da odmah kupuju. Nećete biti uspešni ako zamolite posetioce svoje veb stranice da odmah kupe nešto kako bi povrat ulaganja u vaš oglas bio pozitivan. Neko je iz radoznalosti kliknuo na vaš oglas i ako nije tražio vaš proizvod. Umesto tako krupnih ciljeva, bolje napravite male tj. sekundarne konverzije kao što je dobijanje adresa e-pošte ili popunjavanje kratkih obrazaca za potencijalne klijente.
Duži životni vek kupca i dobijanje manjih i čestih suma uplata od velikog broja ljudi
Dugi ciklusi prodaje ili niska potrošnja čine loš poslovni model u Facebook oglasima. Čak i ako u početku samo zatražite adresu e-pošte, ako želite da zaradite novac od ljudi koji vam je daju, moraćete da uspostavite dugoročnu vezu sa njima. Nećete zaraditi dovoljno novca ako se oslanjate na jednu veliku prodaju; umesto toga, želite da se fokusirate na dobijanje malih suma novca od velikog broja ljudi.
Dnevne ponude i sajtovi za pretplatu su dva primera poslovnih modela koji su posebno prikladni za Facebook. Kupci oba tipa su raspoređeni na šest meseci ili više. U Udemiju se novi korisnici registruju pri prvoj poseti, što im omogućava da ciljaju dugoročne korisnike Facebook-a. Cilj da budu profitabilni u potrošnji na oglašavanje za šest meseci (a ne za jedan dan) omogućava im da korisnike Facebooka pretvore u dugoročne kupce.
Kako funkcionišu Facebook oglasi?
Trenutno je dostupno nekoliko vrsta Facebook oglasa. Možete da oglašavate svoju Facebook stranicu, postove na stranici, ili samu veb stranicu sa nekim od konverzijskih kampanja. Uprkos sve većem fokusu Facebook-a na izvornim oglasima i zadržavanju posetilaca na njihovoj veb lokaciji, i dalje možete privući posetioce na svoju veb lokaciju. Takođe možete da se oglašavate koristeći slike, video zapise, karoselove (više slika), trenutna iskustva ili kolekcije. Možete ciljati Facebook korisnike na različite načine, uključujući njihovu geografsku lokaciju, demografski profil i informacije o profilu. Mnoge od ovih opcija dostupne su samo na Fejsbuku. Nakon što napravite oglas, postavljate budžet i ponudu za broj klikova ili prikaza koji će ostvariti.
Korisnici mogu da vide vaše oglase na bočnoj traci na Fejsbuku ili u svojim vestima. Marketinški stručnjaci žele da generišu saobraćaj na svojim veb lokacijama, ali kada nekoga usmerite na svoju veb lokaciju, zadržavate kontrolu nad medijumom, što vam daje najbolje šanse da ostvarite svoje ciljeve. Druge opcije oglašavanja na Fejsbuku su idealne za povećanje prepoznatljivosti brenda i angažovanja kupaca, ali reklamne kampanje van sajta su i dalje najbolji izbor za biznise koji žele da ostvare prodaju.
9 najboljih saveta za pravljenje Facebook oglasa
Za kreiranje efektivnih Facebook oglasa potrebno je više od pukog dodavanja teksta na sliku. Za pronalaženje savršenog pristupa potrebno je pažljivo planiranje i mnogo optimizacije. Evo devet saveta koji će vam pomoći u tome.
1. Targetovanje Vaše idealne ciljne grupe uz pomoć Facebook oglasa
Glavni razlog zašto mnoge kompanije ne iskorišćavaju najbolje mogućnosti ciljanja koje Facebook nudi je taj što ne dopiru do pravih ljudi. Zašto se oglašavati na Fejsbuku? Pre svega zbog svog širokog dometa i ciljanja. Svaka kompanija treba da ima za cilj da obezbedi da njihove usluge ili proizvodi stignu do ljudi kojima su najpotrebniji. Nasuprot tome, previše kompanija koristi velike taktike, ali ono što je najvažnije je isporuka vaših proizvoda ili usluga ljudima kojima su najpotrebniji. Morate pravilno koristiti Facebook oglase. Možete kreirati sličnu publiku, kao i prilagođenu publiku ciljanjem demografskih kategorija. Oglasi za ponovno ciljanje se takođe mogu koristiti za ciljanje korisnika koji su stupili u interakciju sa vašom stranicom ili veb-sajtom.
Na Fejsbuku možete direktno ciljati korisnike na:
- lokacija
- starosti
- rodu
- interesovanja
- status veze
- jezika
- obrazovanje
- radna mesta
Na vama je da odlučite koja od četiri opcije je najpogodnija za vašu ciljnu publiku. Ciljanje na osnovu lokacije, uzrasta, pola i interesovanja su važeće opcije.
- Vašu oblast pokrivanja može da cilja lokacija, što vam omogućava da dosegnete korisnike u određenoj zemlji, državi, gradu ili poštanskim brojem.
- Najbolje je da ciljate klijente na osnovu starosti i pola ako već imate klijente u toj demografskoj grupi. Počnite da ciljate žene od 25 do 44 godine, na primer, ako one čine veliki deo vaših kupaca. Kada utvrdite da su profitabilni, onda možete ciljati širu publiku.
- Facebook oglasi imaju najmoćniju, ali najmanje korišćenu funkciju ciljanja interesovanja. Kada napravite oglas, možete da ciljate ljude na osnovu širokih kategorija ili specifičnih interesovanja.
Broad Targetranje (ići na što širu publiku)
Postoje tri glavne kategorije: baštovanstvo, horor filmovi i potrošačka elektronika. Facebook je nedavno dodao: Zaručeni (1 godina), Očekujem roditelje, Žive daleko od kuće i Oni sa rođendanima za nedelju dana, između ostalih. Ovi pojedinci su skuplji za oglašavanje i kupovinu manje. Da biste dosegli široku publiku, razmislite o oglašavanju širokoj publici. Međutim, ovi pojedinci su skuplji za oglašavanje i kupovinu manje. Sada je moguće reklamirati pomoću Facebook piksela i dinamičkih oglasa zahvaljujući dodatku. Iako je ovo nekada bilo neefikasno sredstvo za dosezanje publike, sada je mnogo efikasnije. Preporučljivo je da ga testirate, ali dubinsko ciljanje interesovanja je obično uspešnije.
Detaljnije ciljanje uz pomoć korišćenja interesa
Koristeći detaljno ciljanje interesovanja, možete ciljati korisnike na osnovu informacija u njihovim profilima, uključujući navedene lajkove i interesovanja, stranice koje uživaju, aplikacije koje koriste i drugi sadržaj profila (prema Facebook-u). Imaćete najveći povraćaj ulaganja kada ciljate na detaljna interesovanja. Facebook ima neverovatan spektar interesovanja od Harija Pottera do podvodnog ragbija. Teško je izabrati najbolje. Kada se oglašavate koristeći detaljna interesovanja, Facebook će vam pružiti veličinu publike i druge predloge. Nećete imati nikakve konkurentske podatke, ali kada odaberete interesovanja za oglas, Facebook će prikazati kolektivnu predloženu ponudu.
Mnogi trgovci imaju za cilj najveću moguću bazu potrošača. Međutim, oni ciljaju na manje i skuplje potrošače. Umesto da ciljate široke termine za svoju nišu kao što su „joga“ ili „digitalna fotografija“, ciljajte na određena interesovanja. Saznajte koje publikacije i blogove vaši klijenti čitaju, koje pojedince prate na Tviteru i koju robu kupuju pored vašeg proizvoda. Ako se oglašavate ljudima zainteresovanim za vašu temu, oni su takođe spremniji da potroše novac na to. Da biste plasirali novi kurs DJ-a, nemojte ciljati samo „disk džokeje“. Umesto toga, ciljajte one koji čitaju DJ publikacije kao što su DJ Magazine i Mikmag. Zatim ciljajte ljude koji su zainteresovani za DJ brendove kao što su Traktor i Vestak. Ako kombinujete manja, srodna interesovanja u jednu veliku publiku, vaši oglasi će imati veliku verovatnoću konverzije.
Napredni savet: Koristite Facebook prijavu kao opciju registracije na vašoj veb lokaciji. Kada se korisnici povežu preko Fejsbuka, moći ćete da analizirate njihova interesovanja. Indeksirajte ove interese u odnosu na broj fanova njihovih Facebook stranica. Ostaće vam interesovanja sa visokim afinitetima.
Facebook Lookalike Publike
Pored direktnog ciljanja korisnika, Facebook vam daje mogućnost da kreirate publiku sličnu.
Ovo su korisnici Fejsbuka koji su slični vašim trenutnim korisnicima. Moraćete da imate Facebook Pikel ili druge prilagođene podatke o publici, kao što je lista e-pošte. Zatim možete zamoliti Facebook da pronađe slične korisnike.
Oni su veoma prilagodljivi, na primer, možete da napravite oglas „novi klijent“, a zatim isključite trenutne klijente da ne vide vaše oglase.
Sa Facebook prijavom kao opcijom registracije na vašem sajtu, možete otkriti interesovanja korisnika. Koristeći Facebook Login, možete proučavati interesovanja korisnika upoređujući broj obožavalaca za svaku Facebook stranicu. Ova interesovanja su vaša interesovanja. Umesto da direktno ciljate pojedince, možete kreirati Lookalike publiku sa Facebook-om. Ova publika se sastoji od korisnika Fejsbuka koji liče na vaše trenutne korisnike. Možete zamoliti Facebook da pronađe ljude koji su slični vašim trenutnim korisnicima prikupljanjem Facebook Pikel podataka, kao što je lista e-pošte. Možete da koristite ove podatke da, na primer, napravite oglas za „novog klijenta“ i sprečite trenutne klijente da vide vaše reklame. Ova stranica na Facebook-u će vas provesti kroz kako da napravite Lookalike publiku.
Retargetovanje sa Facebook oglasima
Evo korak po korak procedure za kreiranje Lookalike publike na Fejsbuku. Ponovno ciljanje sa Facebook oglasima Retargeting oglasi vam omogućavaju da dođete do kupaca koji već poznaju vaš brend. Možete da kreirate dinamičke oglase da biste podstakli ljude da kupe stvari koje žele tako što ćete im pokazati šta žele. Da biste ponovo ciljali korisnike koji su posetili vaš sajt, ostavili artikle u svojim kolicima za kupovinu ili kliknuli na oglas, instalirajte Facebook piksel. Možete saznati više o ponovnom marketingu i stvaranju više tačaka kontakta sa potencijalnim klijentima čitajući moj članak.
2. Koristite Slike
Na Fejsbuku je vizuelni element ključan. Da li ste ikada videli postove koji su u potpunosti sastavljeni od teksta ili slika, a ne od slika ili video zapisa? Fotografija je najvažniji deo oglasa na Fejsbuku. Možda imate najveću kopiju ikada, ali ako vaša slika ne upadne u oči korisnika, nećete dobiti nijedan klik. Ne koristite slike na koje nemate pravo da koristite, ne koristite fotografije lošeg kvaliteta, generičke slike ili bilo šta što nemate pravo da koristite. Ne kradite ništa od Google slika. Osim ako niste poznati brend, nemojte koristiti svoj logo. Kao i kod svih naših ne, evo nekoliko saveta o tome šta treba da uradite: Kupujte slike, snimajte sopstvene slike ili koristite slike sa Creative Commons licencama. Evo nekoliko načina da svoje fotografije istaknete na platformi:
- Najefikasnije su fotografije atraktivnih ljudi izbliza; slike ljudi najbolje funkcionišu ako uključuju lica.
- Vaš oglas takođe može da privuče jasna i čitljiva tipografija. Svetle boje mogu pomoći da se vaš oglas istakne.
- Smešna ili luda slika će sigurno privući pažnju, ali ovi oglasi nemaju uvek dobar učinak čak ni sa detaljnim opisima. Ako koristite ovu vrstu oglasa, postavite nizak budžet i pažljivo pratite rezultate.
- Preporučljivo je da napravite najmanje tri oglasa za svaku kampanju sa identičnim ciljevima interesovanja. Koristeći samo nekoliko oglasa, moći ćete da prikupite informacije o svakom od njih. Možete da se rešite oglasa sa najnižim CTR-ovima i generišete nove varijacije onih sa najvišim CTR-ovima.
Oglašavanje na Fejsbuku ima prosečan CTR od 0,89 procenata, tako da nastavite da poboljšavate svoje slike da biste prevazišli ovu cifru.
3. Napišite kvalitetan tekst
Korisnici će (verovatno) pročitati tekst vašeg oglasa nakon što vide vašu sliku. Možete ih navesti da kliknu tako što ćete im prodati svoj proizvod ili uslugu pomoću poznate formule AIDA za pisanje tekstova, koja ima ograničenje od 40 znakova za naslov i 125 znakova za tekst.
- Koristite naslov koji privlači pažnju da biste privukli korisnike u oglas.
- Ukratko opišite najvažniju korist proizvoda da biste zainteresovali korisnika za njega.
- Iskoristite popust, besplatnu probnu verziju ili ponudu sa ograničenim vremenom da stvorite trenutnu želju za svojim proizvodom.
- Obavezno uključite poziv na akciju na kraju oglasa.
Napravite pet ili deset oglasa dok ne budete mogli da ugradite koncizan prodajni prikaz u oglas koristeći AIDA-in obimni materijal. Postanite veb programer Naučite sve što vam je potrebno da postanete veb programer od nule. 65% popusta sada! Postanite veb programer koristeći sopstvene skupove oglasa i eksperimentišite sa svojim tekstom da biste videli šta najbolje funkcioniše. Možda ćete privući pažnju ljudi svojim fotografijama, ali vaš tekst je od suštinskog značaja da ih podstakne da preduzmu akciju.
4. Pratite najbolje prakse za licitiranje na Facebook oglasima.
Od ključne je važnosti pratiti najbolje strategije prilikom licitiranja na Facebook oglasima, kao na bilo kojoj oglasnoj mreži. Možete da procenite svoje ponude na osnovu informacija koje ste dali nakon što napravite oglas. Trebalo bi da počnete tako što ćete svoju ponudu postaviti blizu donjeg kraja opsega kada prvi put počnete. Vaš CTR će brzo uticati na iznos koji morate da platite za posetioce. Moraćete da date više za svaki klik ako je vaša stopa učestalosti klikova niska. Od ključne je važnosti da stalno poboljšavate svoje oglase i ciljeve kako biste povećali stopu učestalosti klikova. Pored količine klikova, vaša ponuda će takođe odrediti koliko ljudi ćete dosegnuti. Prema grafikonu koji pruža Facebook, možete proceniti koliko je velika vaša ciljna publika i koliko ih dosegnete.
Veća ponuda će pomoći vašem oglasu da dosegne veći deo vaše ciljne publike. Ako vaš oglas ima dobar učinak, ali dostiže mali deo vaše ciljne publike, možete povećati ponudu da biste ostvarili više klikova. Ako je penetracija vaše publike visoka, učestalost vašeg oglasa će se povećati: koliko često ga ciljani pojedinac vidi.
5. Napravite odredišnu stranicu za vaš Facebook oglas.
Napravite odredišnu stranicu za svoj Facebook oglas. Da biste povećali povraćaj ulaganja svojih oglasa, morate da napravite odredišnu stranicu koja pretvara posetioce u klijente. Želite da navedete ljude da kliknu na vaš oglas i posete vašu odredišnu stranicu, ali takođe želite da preduzmu akciju kada stignu. Morate voditi ljude do odredišne stranice koja će im ponuditi rešenja koja traže. Obezbedite posetiocima efikasnu odredišnu stranicu tako što ćete uključiti obrazac za pretplatu ili sanduče za e-poštu. Održavajte stvari jednostavnim. Ne opterećujte ljude previše izbora; umesto toga, pružite informacije koje su im potrebne da donesu informisanu odluku kako bi izabrali jednu opciju. Ako želite da se ljudi prijave za vaš bilten, ponudite im besplatan poklon ili beneficiju za njihovu adresu e-pošte.
6. Pratite učinak vašeg Facebook oglasa
Facebook menadžer oglasa pruža obilje informacija o tome kako ljudi reaguju na vaše oglase. Kada ljudi kliknu na vaše oglase, oni ne nude isti nivo uvida, tako da morate da koristite Google analitiku da biste ih pratili. Da biste pratili kako posetioci vaših Facebook oglasa ostvaruju interakciju sa vašom veb lokacijom, možete da koristite Google-ov alat za pravljenje URL-ova ili sopstvene oznake za praćenje. Zatim možete proceniti efikasnost svojih oglasa ispitivanjem stvari kao što su koliko potencijalnih klijenata generišu, koliko prodaje generišu i koliko novca generišu.
Praćenje konverzija
Facebook Ad Manager pruža mnogo informacija o tome kako korisnici reaguju na vaše oglase. Iako pruža mnogo podataka kada korisnik klikne na oglas, morate da koristite uslugu kao što je Google analitika da biste videli koliko dobro ljudi reaguju kada dođu na vašu veb lokaciju. Možete da koristite Google oznake da kategorizujete svoje oglase po interesnim grupama, kao što je ranije pomenuto. Kada testirate slike koje upadaju u oči, obavezno ih pratite pomoću parametra utm_content. Pre nego što uspostavite osnovnu stopu učestalosti klikova i stopu konverzije, praćenje na nivou oglasa može biti od pomoći.
Praćenje performansi
Takođe ćete morati da pratite svoj učinak na Facebook interfejsu. CTR je najvažniji pokazatelj za praćenje. Vaša stopa učestalosti klikova utiče na iznos koji ćete platiti po kliku i na broj klikova koje dobijate. Oglasi sa niskom stopom učestalosti klikova biće deaktivirani ili skuplji. Oglasi sa visokom stopom učestalosti klikova dobiće onoliko klikova koliko možete da uđete u svoj budžet, a biće i jeftiniji. Obratite posebnu pažnju na stopu učestalosti klikova po kategoriji i oglasu da biste videli koja publika najbolje funkcioniše i koji oglasi im odgovaraju.
Čak i kvalitetni oglasi doživljavaju pad učinka tokom vremena. Čak i ako je vaša ciljna publika mala, ona će opadati brže. U većini slučajeva primetićete smanjenje saobraćaja nakon tri do deset dana. Osvežite svoje oglase novim slikama i kopirajte ih kada dođe do pada saobraćaja. Održavajte postojeći oglas istim. Ne menjajte prethodni oglas. Izbrišite sve oglase koji ne kliknu. Novi oglasi će ostvariti prikaze i klikove sledećeg dana. Pratite učinak slika da biste videli koje generišu najviše klikova i najduže održavaju njihov saobraćaj. Rotirajte slike visokog učinka svakih nekoliko nedelja dok više ne dobijaju klikove.
7. Kreirajte ralistične budžete vaših Facebook kampanja
Kako konstruišete razuman budžet za oglašavanje na Fejsbuku kada kreirate više reklama sa različitim slikama i ciljate na različite interese? Jednostavno je: koliko prikaza je potrebno da bi se ostvario iznos prodaje „k“ da bi se ostvario „i“ iznos prihoda.
Počnite sa nekoliko jednostavnih pitanja:
- Koliko košta vaš proizvod ili usluga?
- Koliko želite da prodate?
- Koja je već vaša stopa konverzije?
Recimo da vaši odgovori izgledaju ovako:
- Vrednost proizvoda: 100 dolara
- Želite da prodate: 10
- Stopa konverzije: 1 procenat
Moramo prodati 1.000 artikala da bismo zaradili 10.000 dolara. Ako želimo da 100.000 ljudi vidi naše oglase, moramo potrošiti 100.000 USD na njih, na osnovu naše prosečne cene po kliku. Da biste dobili predstavu o tome koliko treba da potrošite svaki dan, pomnožite prosečnu cenu po kliku sa 100.000. Zatim možete da raščlanite dnevni budžet tokom kampanje. Možete odabrati cilj, tako da će vam Facebook pomoći da postignete svoje ciljeve nakon što definišete svoj budžet. Na primer, možete da izaberete ili „Konverzije“ ili „Klikovi na vezu“ kao metod optimizacije isporuke oglasa da biste dobili najbolje rezultate.
Možda je teško poverovati, ali Facebook-ovi alati za optimizaciju oglasa su zapravo od velike pomoći. Ove platforme se stalno bore za kupce, tako da ako ne dobijete ono što želite, preći ćete na drugi posao. Ovo rezultira efikasnim alatima za optimizaciju oglasa, posebno ako ste novi u Facebook oglašavanju.
8. Kreirajte Facebook Biznis Stranicu
Morate da napravite poslovnu stranicu na Fejsbuku ako je već nemate. Ovo će vam omogućiti da iskoristite sve mogućnosti oglašavanja Facebook-a. Da biste kreirali stranicu, posetite veb lokaciju za kreiranje stranice i unesite naziv, kategoriju i opis stranice.
Kada otvorite stranicu, videćete dugme „Kreiraj stranicu“. Nakon što unesete sve potrebne informacije, kliknite na njih. Zatim će od vas biti zatraženo da uključite svoj profil i naslovnu fotografiju pre nego što objavite svoju stranicu. Onog trenutka kada sačuvate svoju stranicu, možete početi da je prilagođavate. Videćete listu zadataka koje možete da izvršite, a jedan koji je posebno koristan je kreiranje vašeg poziva na akciju. To je ono što će dovesti korisnike do vaše veb lokacije, pa obavezno izaberite nešto što će ih podstaći da deluju (za mene je „Prijava“ najbolja opcija).
Sve je spremno i spremni ste da počnete da prikazujete Facebook oglase!
9. Radite A/B Testiranje
Nemoguće je odrediti koja će reklama u ovom periodu doneti najveći uspeh. Nema garancija. Međutim, testiranje nekoliko različitih izbora i uvid koji radi je jedini način da napravite profitabilnu oglasnu kampanju. Da bismo to postigli, izmenićemo postojeći oglas, sprovodeći split test. Za kreiranje podeljenih testova neće biti potrebno mnogo truda, a možete ga pokrenuti za nekoliko minuta.
To duplicate an ad or campaign, click the “duplicate” button in the Ad Manager main table next to “edit.” Select “New Split Test Category” and then “Duplicate” to create a new ad. Make two copies to experiment with different versions. When you’ve finished making alterations, you’ll be transferred to a new ad page. If you change too much, you may ruin things. You must only alter one factor from ad to ad to determine what works and what doesn’t.
Da biste duplirali oglas ili kampanju, kliknite na dugme „dupliraj“ u glavnoj tabeli Ad Manager-a pored „izmeni“. Izaberite „Nova kategorija podeljenog testa“, a zatim „Duplikat“ da biste napravili novi oglas. Napravite dve kopije da biste eksperimentisali sa različitim verzijama. Kada završite sa izmenama, bićete prebačeni na novu stranicu oglasa. Ako se previše promenite, možete pokvariti stvari. Morate da menjate samo jedan faktor od oglasa do oglasa da biste utvrdili šta funkcioniše, a šta ne.
U početku ćete biti šokirani. Nećete znati šta se dešava ili zašto se ovaj „pobednički“ oglas iznenada srušio. Testiranje ovakvih oglasa će vam pomoći da izbegnete tu sudbinu. Pored toga, publici neće dosaditi da vidi isti oglas svaki put kada se prijave na Fejsbuk ako su stvari „sveže“. Ne morate da pravite velike promene da biste izbegli zamor od reklama, samo mala podešavanja tu i tamo. Možda ćete moći da promenite boju pozadine, okrenete izgled ili testirate novi naslov sa istim oglasom. Samo je potrebno vreme i strpljenje da se pronađe uspešan oglas.
Često postavljana pitanja o Facebook oglašavanju
Koje su neke od dostupnih opcija Facebook oglasa?
Image carousels, boosted posts, video ads, and more.
Koje su neke od demografskih kategorija koje možete ciljati na Facebooku?
Možete ciljati lokaciju, godine, pol, interesovanja, veze, status veze, jezike, obrazovanje i radna mesta.
Možete li da pravite reklame za ponovno ciljanje na Fejsbuku?
Naravno da da; Na ovaj način hvate i targetujete posetioce sajta koji još nisu izvršili željenu konverziju.
Šta treba da uključim u kopiju svog Facebook oglasa?
Da biste kreirali uspešne reklame, pridržavajte se AIDA marketinške formule za pisanje tekstova: sastavite naslov koji privlači pažnju, privucite kupce isticanjem prednosti, stvorite želju za vašom uslugom ili proizvodom i završite pozivom na akciju.
Facebook oglašavanje: Zaključak
Uprkos krivulji učenja, Facebook oglašavanje može biti odličan marketinški kanal ako se pravilno koristi. Najkritičnije stvari koje treba zapamtiti su: ciljajte određena interesovanja, koristite fotografije koje upadaju u oči, obezbedite konverziju sa niskim barijerama i pratite sve. Pomoću ovih uputstava trebalo bi da budete u mogućnosti da privučete pažnju ljudi na užurbanoj platformi i koristite svoje oglašavanje na Fejsbuku da biste ih ubedili da deluju. Nakon što naučite šta vam odgovara, moći ćete da generišete stalan tok konverzija na Fejsbuku za nedelju ili dve.
Koji su vaši najbolji saveti za oglašavanje na Fejsbuku?