Pre puštanja kampanje prvo saznaj ovo, a zatim gledaj kako ti ROAS raste!

Meta ti jede profit jer ne znaš šta kupci žele

Tabela sadržaja

Trošiš sve više para na Meta oglase, a profita nema?

Nisi sam, skoro svi koji mi se jave imaju isti problem. I radeći audit njihovih naloga vidim da više od 90% njih troši previše budžeta u promovisanje oglasa koji NE REZONUJU sa njihovim kupcima.

Ja sam Marko i imam više od 5 godina iskustva u Facebook i Instagram oglašavanju, sa preko 15M evra ostvarenog prometa za klijente na domaćem tržištu i u ovom videu ću ti objasniti zašto i tvoji oglasi ne rezonuju sa kupcima, kako da to ispraviš, i šta moraš da uradiš kako ne bi više bacao novac na oglase koji ti ne donose profit.

Odmah da kažem, problem nije u samom budžetu. Nije ni format oglasa.

I ne, algoritam nije tvoj neprijatelj.

Najveći razlog je TO što neznaš ŠTA tvoji kupci zaista ŽELE. 

Za početak moraš da razumeš sledeće:

Ljudi ne kupuju vaš PROIZVOD! Već kupuju REZULTAT koji postižu tim proizvodom!

-Znači, ne kupuju preparat za akne. Već kupuju samopouzdanje koje dobijaju osećajem nežne i čiste kože bez akni. 

-Ne kupuju softver za task management. Već kupuju više slobodnog vremena koji im taj program obezbeđuje.

-Ne kupuju online kurs. Već kupuju bolju budućnost koju će ostvariti primenom znanja stečenog iz tog kursa.

I ako TI kao marketar ili vlasnik biznisa koji oglašivaš svoj proizvod TO ne razumeš, tvoji oglasi NIKADA neće kliknuti sa tvojim potencijalnim kupcma.

Većina biznisa naprave oglase iz svoje glave i pomisle ako se meni sviđa ovaj vizual, verovatno će i mojim kupcima ili ako bih ja kliknuo na ovaj oglas, sigurno će i oni.

Ali TI NISI tvoja ciljna publika. I zato ti oglasi ne prave rezultate.

Ako si vlasnik brenda koji ima slične probleme i trošiš oko 5.000 evra mesečno na oglase, ali ne možeš da probiješ taj plafon bez pada profita sa druge strane, javi se da ti pomognemo sa skaliranjem. 

Ali ako želiš to da uradiš sam, evo šta treba da radiš. 

Za početak, prestani da praviš oglase na osnovu nagađanja i svog mišljenja, VEĆ zasuci rukave, zagrej stolicu i prečešljaj sve svoje stare objave i oglase i analiziraj šta je do sada pravilo rezultate, a šta nije.

Zatim gledaj šta i kako radi konkunrencija. Zabeleži i analiziraj sve direktne i indirektne konkurente. Šta pričaju, šta obećavaju, kakve komentare dobijaju.

Zatim idi još dublje u analizu i pročitaj sve forume na temu koja je vezana za tvoju nišu, analiziraj sve recenzije proizvoda za koji vršiš istraživanje, prođi kroz svu zabeleženu komunikaciju tehničke podrške, i sa svih ovih platformi pročitajte i zabeležite sve komentare sa ciljem da prikupite što više odgovara na sledeća pitanja:

  • Šta tačno tvoja publika želi
  • Koji ih problemi muče
  • Koji su njihovi strahovi
  • Koji su to snovi koje žele da ostvare
  • Koja rešenja su već pokušali ali nisu uspeli
  • Na koji način međusobno PRIČAJU o tim problemima, željama ili strahovima

I tek kada saznaš te odgovore, moćićeš da pišeš oglase koji pogađaju pravo u centar i gde će svaki uložen evro u kampanju efikasno biti višestruko vraćen kroz promet I PROFIT.

Ukoliko su ti ovi saveti korisni, podeli ovaj blog još nekom preduzetniku kome će biti od pomoći.

Ako dalje želiš sve ovo da radiš sam, ali ne znaš odakle početi, bez brige, zaprati moj Youtube kanal jer ću u narednim objavama pokriti sve korak po korak. A za početak možeš krenuti od ovog.

A ako želiš sve to ipak da prepustiš profesionalcima, popuni sledeću formu pa da vidimo kako možemo da ti pomognemo.

Šerujte na društvenim mrežama:

Ukoliko vam se dopao ovaj sadržaj, podelite ga na društvenim mrežama, sa svojim prijateljima, kako bi još neko saznao nešto korisno iz oblasti digitalnog marketinga. Hvala!

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Prijavite se na naš
ultra koristan newsletter

Nemojte propustiti najnovije vesti i savete iz sveta digitalnog marketinga koje će vam sigurno mnogo značiti u razvoju vašeg online biznisa.

* Emailove ćemo slati na vašu email adresu s'vremena na vreme tokom meseca.